До Вашої уваги перелік книжок, які можуть бути корисними для вчителів Нової української школи. До списку потрапили різні за тематикою, жанром і призначенням видання, автори яких розглядають питання психології дитини, формування світогляду, філософії освіти, відповідального батьківства, технологій навчання та виховання.
Оксана А. Винницька, Лицем до дитини. - Львів: Літопис, 2005.
Як виховати дитину творчою, ініціативною, комунікативною? Для чого потрібна (і чи потрібна) в початковій школі робота в малих групах? Яким має бути планування та оцінювання? Ґрунтовні відповіді на ці та багато інших запитань ви знайдете в цій книжці.
Як виховати дитину творчою, ініціативною, комунікативною? Для чого потрібна (і чи потрібна) в початковій школі робота в малих групах? Яким має бути планування та оцінювання? Ґрунтовні відповіді на ці та багато інших запитань ви знайдете в цій книжці.
Вікторія Горбунова, Виховання без травмування або навіщо дітям дорослі?. - Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2016.
Авторка розповість як навчити дитину жити щасливим дитячим життям, а не «переживати» численні тривоги світу дорослих, чому непосидючим шибайголовам так важливо щодня бачити прояви батьківської турботи.Василь Стус, Листи до сина. - Харків: Ранок, 2019.
Що спонукає дорослих ділитися власним досвідом з дітьми? Естафета від покоління до покоління кожну сотню років набуває нових форм і глибин, але мета та сама: пошук близькості, застереження від помилок і небезпек, імпульс для виростання. Батьки незалежно від обставин мусять навчити своїх дітей жити в реальному світі.
Діма Зіцер, Свобода від виховання. - Харків: Віват, 2016.
Чи знаєте ви, що для гармонійного розвитку дітей потрібна не так педагогіка, як логіка? І що найкраще в житті з дитиною трапляється не завдяки, а всупереч так званому традиційному вихованню?
У своїй книжці педагог Діма Зіцер розповідає, як повернути радість від спілкування з дітьми, і доводить, що ростити їх — це цікава пригода, а не важкий обов’язок.
Чи знаєте ви, що для гармонійного розвитку дітей потрібна не так педагогіка, як логіка? І що найкраще в житті з дитиною трапляється не завдяки, а всупереч так званому традиційному вихованню?
У своїй книжці педагог Діма Зіцер розповідає, як повернути радість від спілкування з дітьми, і доводить, що ростити їх — це цікава пригода, а не важкий обов’язок.
Кен Робінсон, Освіта проти таланту. Сила творчості. - Львів: Літопис, 2017.
Автор захопливо й доступно описує, як інтелект і креативність працюють на біологічному рівні, аргументує, чому творчість треба повернути не лише до шкільних класів, а й до організацій.
У книжці безліч цікавих розповідей про те, як відомі компанії досягли успіху, наповнивши повсякденну діяльність творчістю.
Автор захопливо й доступно описує, як інтелект і креативність працюють на біологічному рівні, аргументує, чому творчість треба повернути не лише до шкільних класів, а й до організацій.
У книжці безліч цікавих розповідей про те, як відомі компанії досягли успіху, наповнивши повсякденну діяльність творчістю.
Алан Кроуфорд, Венді Саул, Самюел Метьюз, Джеймс Макінстер, Технології розвитку критичного мислення учнів. - Київ: Плеяди, 2006.
Книжка містить ґрунтовні практичні матеріали з проблем запровадження методів і прийомів розвитку критичного мислення учнів під час викладання різних предметів. Видання буде цікавим педагогам, які прагнуть до запровадження інноваційних технологій.
Джерело: osvita.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар